değil, kesinlikle tavsiye etmiyorum. sorununuzu aktarıp yardım talep ettiğinizde ailevi değerlerinize kadar hakaret eden son derece amatör ve kötü niyetli bir insan tarafından yönetiliyor. (kendinden başka çalışanı bile olduğunu sanmıyorum)