sream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullandıkça ode ne oluyor, kendi kartımı mı gireceğim? onun işleyisi bakiyesi ne kadar
200$ + Kullandıkça öde var. Düz kullandıkça öde şuan stoklarda mevcut değil. Hiçbir hesaba kartınızı girmek zorunda değilsiniz.