BetaHouse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce 1 yıllık kod kullandığım hesabıma olacaksa ben sizden dm alsam, konuyu ben açtım arayan benim ya hani.
Ben kullandım sorun yok