Evet en sevdiğimiz sanırım düşene bir tekme atmak olabilir.
Geçen hafta bir olaya şahid oldum 25 yıldan fazla ticaret yapan adam (çevresi tarafından bir olumsuz cümle duyulmayacak biri)

ödemesi var sırf ayıp olmasın diye amg aracını 100k₺ aşagıdan satmak için paylaştı.

gelen mesajlar ve aramalar hepsi biraz daha indirim yapması içindi. Hepsi arabada bir kusur arıyordu bana geldi abi dedim arabayı aldırırım fiyatı neyse o olsun düşmene gerek yok tamda dedigi gibiydi hatasız boyasız . Enisteme aldırdım arabayı.
25 yıldır senin gibisine denk gelemedim ticarette dedi çok mutlu oldum.
Bugündeenistemlerdeydim çarşamba günü aldığı aracı satarak 80 bin tl kazanmış.


demem o ki düşene bir tekme atmak yerine yardımcı olmak sizlere ve çevrenize kazandırır.

Yıllar önce ben cihazımı 6 binden satmak isterken (fiyatı öyleydi) en yakınım 3 bin bile etmez diyerek almaya çalışıyordu o dur budur asla bir üründen düşmemeye çalışıyorum birisi bir ihtiyaç ürününü satıyorsa gerçekten ihtiyacı vardır… esenlikler ve hayırlı haftasonları dilerim 🙌