Konu
Bende Diyorum Türkler Neden '' ÇOK '' Mutlu
01-05-2026, 21:01:54
#5
İbrahimH
CodeDev adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hoca Norveçli dikkat 😀
Vize yok makul mü 🤣🤣🤣