Konu
Bende Diyorum Türkler Neden '' ÇOK '' Mutlu
01-05-2026, 20:44:22
#2
WebRehberi
Başlığı BİZ diye atmanı beklerdim. TÜRKLER diye attığına göre sen TÜRK değilsin sanırım