Ben olsam kendi rızamla vermezdim, şifreyi de vermezdim. Kadın kendi rızasıyla göndermiş, ortada bir tehdit yoksa peki suç ne burada? Fotoğrafı senin bulundurman suç ise, fotoğrafın kaynağı ne suçu işliyor o zaman? Tüm kızlar ayrıldıkları erkeklerden şikayetçi olsun, devletin işi gücü yok da erkeklerin telefonları temizlesin dursun Önce bir suç unsuru oluşması gerekiyor, tehdit veya şantaj gibi. Hey allahım ne günlere geldik.

Kızın yazdığı dilekçenin aynısı ben olsam isimleri değiştirir ben de şikayetçi olurum, bakalım savcı ne yapacak diye