GOLDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar, uygulama ikonuna bakınca nokia daki snake oyununu gibi bir oyun göreceğimi düşündüm bir heves indirdim ama o oyunla alakası yokmuş

- Oyun için kareler var ama oyun kareler dışında ilerliyor
- Bu oyun tuşlarla oynandığı için nokia tuş diziliminin olması gerekiyordu
- nokiada 1 ve 9 sadece 2 tuş ile bu oyun oynanabiliyordu
Haklısınız, yapılabilirdi ama bu kez de oyun alanı iyice daralacaktı.

Teşekkür ederim bildiriminiz için.