mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- 1.5 sene oluyor
Hocam en yakın zamanda yaptırın siz ısınmadığını sanıyorsunuz bilgisayarın ama bilgisayar içten içe kavruluyor, aynı zamanda macunda kuruduğundan tam iletemiyor sizde hissetmiyorsunuz ısıyı.