Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticari kaygınızın olmadığı, ücretsiz paylaştığınız bir proje hakkında sorulması gereken soruları sorarak her neyinizi baltaladıysam üzgünüm o halde.

Yaptığınız yoruma bir paylaşım konusu olduğundan dolayı kişisel bir cevap vermeyeceğim. Onu özelden yazıyorum.
Forum kuralları ile alakalı olarak moderatöre soru bölümüne konu açtım oradan öğreneceğim.

Kimseyi bir şeye yönelttiğim yok. Olayı çarpıtmayın boşuna.
Olması gerekeni söyleyen birine yorum için sevindim ancak "baltalayıcı" diyor ve çarpıtarak cevap verip ardından şikayet edip sildirtiyorsanız, orada bi problem var.

Alıntıladığınız sildirdiğiniz mesajıma cevap vermeniz dolayısı ile cevap hakkı doğduğu için cevap veriyorum, yoksa yazmayacaktım. Teşekkürler.
hocam özelden de konuştuk sorularınıza cevapta aldınız ancak burdan da gören başka arkadaşlara cevap olması adına yazmak istiyorum.

Bir ürün, uygulama sunuyorum ve burada ilgili kategori de bunu tanıtıyorum. Bir kullanici farklı bir ürün markanın daha iyi olduğunu veya tercih edilmesi gerektiğini vs anlstiyorsa bu baltalamadir.
Mevzu ticari kaygı değildir. Markanin, ürünün global şekilde isim yapmış, bilenen ve kullanılan bir ürünle kıyaslanması. Burada girişimler yer alıyor genelde uygulama tanıtma bolumu bu kategori burda başka bı marka ile kıyas yapıldığında, daha iyisi anlatıldığında bu açılan konuyu ve konuda anlatılan ürünü baltalamaktir.

Bunun dışında hocam olması gerekeni söyleyen birine olayı çarpıtma demiş, olması gereken dediği şey aslında bı soruymus sanırım özelden konusunca anladığım kadarıyla. Hocam o olması gerekeni direkt sorarsa burda tekrar herkes görmesi adına cevaplayabilirim. Ancak olması gerekeni başka bı ürünü örnek gösteripte daha iyi gibi kinayelerle değilde olması gerektiği gibi sormalı. çünkü baltalama niyeti olmadan gerçekten olması gereken merak edildiğinde böyle yapılır. Bende seve seve anlatır cevap veririm❤️