Ticari kaygınızın olmadığı, ücretsiz paylaştığınız bir proje hakkında sorulması gereken soruları sorarak her neyinizi baltaladıysam üzgünüm o halde.

Yaptığınız yoruma bir paylaşım konusu olduğundan dolayı kişisel bir cevap vermeyeceğim. Onu özelden yazıyorum.
Forum kuralları ile alakalı olarak moderatöre soru bölümüne konu açtım oradan öğreneceğim.

Kimseyi bir şeye yönelttiğim yok. Olayı çarpıtmayın boşuna.
Olması gerekeni söyleyen birine yorum için sevindim ancak "baltalayıcı" diyor ve çarpıtarak cevap verip ardından şikayet edip sildirtiyorsanız, orada bi problem var.

Alıntıladığınız sildirdiğiniz mesajıma cevap vermeniz dolayısı ile cevap hakkı doğduğu için cevap veriyorum, yoksa yazmayacaktım. Teşekkürler.