Hocam bu aralar genel yoğunluğumdan ötürü çok odak şekilde kovalayamıyorum açıkca söylemek gerekirse. Ondan ötürü 1 ay içinde iOS a gelmesi imkansız diyebilirim. Ancak iOS içinde yayına almak istiyorum en yakın zamanda yapmak için elimden geleni yapıyor olucam.
Tamamdır. Tekrardan emeğinize sağlık hocam başarılar dilerim