necipbyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece Türkiye değildir diye düşünüyorum VPN kullanıcı kitlesi Lisansla alakalı sorun yaşarsak Türkiyeye geçmiş olsun, bana değil bence.


Teşekkür ederim
iOS’a gelecek mi acaba?