sadece 1 defa ve yeni üyelere olması kötü sızden alıyorum domaını hep eskı uyelerde faydalansa cep telefonu şebekesi gibi oldu eski müşteriye 1,000₺ yeniye 300₺ gibi yazdım iletişimden site üzerinden