Merhaba iyi günler.
ChatGPT 5.4 satın almak istiyorum fakat aklıma takılan bir konu var.
Şimdi ben satın aldığımda kendi mailimle bunu kullanamaz mıyım bir de bu şekilde kullanmak sağlıklı mıdır?