nul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@webloggi; henüz anlaşma aşamasındayız o tarafta olacak
API'yi temin edebilirseniz sonrasında çalışabiliriz.
API'leri temin etmek çok uzun bir sürece dönüşüyor maalesef.