nyanaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veo3 varsa groka bakmazsiniz bile.
zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu göreceli bir kavram. Bana göre Grok, size göre Veo olabilir. Deneyip kendinize göre en iyi sonucu verenden devam etmeniz gerekiyor. Şahsen Grok aktif kullanıyorum bu sıralar.
Veo3 dediğiniz gemini olması lazım. Gemini 7-8 saniye yapıyor. Grokda 30 saniye diye gördüm. Genel olarak gemini kullanıyorum. Yazılı birşeyde yazıları karıştırabiliyor.