viewpointten 39 dolar kazandım bana online kart verdi , 39 dolarda 1757 ediyormuş direkt kopyaladım yazdım , zoruna giden ne ? boş şeylere kafasını yoran insansın bence. Canın sıkıldığı için böyle yazdığını düşünüyorum.
Hocam kusura bakmayın ama yorumu konu sahibine yazıldı sandım, siz yazmışsınız.