Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasası ve ekranı yenilenmiş iPhone önermem, Apple tarafından yenilenmiş olsa bir nebze kabul görür de servisler berbat işçilik yapıyor.
Ekran değişimi yok ama kasa değişmiş.