guzel.net.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Şu an sunucularımızda yaşanan erişim sorunu, hizmet aldığımız Mars Verimerkezi'nin Türk Telekom ana hatlarındaki arızadan kaynaklanmaktadır.

Veri merkezi ekipleri şu an yedek devreleri aktif etmek için acil müdahalede bulunuyor. Sorunun kontrolümüzün dışında bir altyapı problemi olduğunu belirtir, süreci anlık olarak takip ettiğimizi bilmenizi isteriz.

Çok kısa süre içinde sistemlerin normale dönmesini bekliyoruz. Gelişmeleri buradan aktaracağız.

İyi çalışmalar.
Alternatif çözümler üretin lütfen. Bunların yüzünden sizde zarar görüyorsunuz bizde zarar görüyoruz.