agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende veridyen dahil kendi sitelerimizden bir tanesi bile açılmıyor.
(100 civarı site mevcut cidden büyük kriz var bizim tarafımızda)
Merhaba
https://www.r10.net/1090909386-post141.html