arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zamandır bu kadar dominant bir oyunla kazanılan deyim yerindeyse FB'yi ezdiğimiz başka bir maç hatırlamıyorum.
nasıl hatırlamıyorsun ?

şarhoş çıkıp yine 3 attık ya ))