ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 k yı çöp etmişssin hocam şimdiden soğuk su için
maçı fener kazanır ama şampiyon gs olur ziraat kupasınıda bjk alır 3 büyük takım mutlu ayrılır her zaman senaryo böyle oluyor süperligde