Steam'in zerre umurunda olmaz, sadece almanya'da ofisleri var onun dışında açmıyorlar yasaklanmaları da umurlarında olmuyor tonla örnek var. Kürekli oyun oynaranlar zaten bu yasaya kahkata atmıştır. Olan multiplayer oynayanlara oldu gibi