Evet yasa geçti oyun platformları temsilci atamak zorunda falan filan.
Kendi fikrim steam'in Türkiye ye temsilci atamayacağı + btk ile verilerini paylaşmayacağı yönünde.
Varsa kafasında steam alternatifi olacağını düşünenler sahneye alabiliriz. Çünkü çok yüksek ihtimalle önümüzde ki gün/aylarda Steam yasaklananilir.
Valve'nin Türkiye pazarında ciddi gelirleri var hocam, muhtemelen yeni kanun yapısıyla uyum sağlayacaklardır yoksa burda yasaklanmaları pek işlerine gelmez.