Konu
Tsarım sisce çok mu basit :)
26-04-2026, 15:36:21
#8
Dynotis
Basit olması bi benim hoşuma gitmiş sanırım sade karmaşık değil ben sevdim açıkçası. Eğer fiziksel ürün satılacaksa yetersiz elbette ama dijital hizmet için bence iyi olmuş.