Konu
Tsarım sisce çok mu basit :)
26-04-2026, 15:30:21
#5
NuvexSoft
picsumDEV adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba arakdaşlar , iyi pazarlar .
sizce çok mu sıradan olmuş?
https://snapurl.to/QAAKJ2
Hocam biraz basit kalmış sadece onun dışında sade güzel bir tasarım olmuş ama daha geliştirilebilir şuanki haliyle basit kalmış baya