picsumDEV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arakdaşlar , iyi pazarlar .

sizce çok mu sıradan olmuş?


https://snapurl.to/QAAKJ2
Hocam biraz basit kalmış sadece onun dışında sade güzel bir tasarım olmuş ama daha geliştirilebilir şuanki haliyle basit kalmış baya