Konu
Tsarım sisce çok mu basit :)
26-04-2026, 15:28:38
#3
picsumDEV
okanaltun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet sıradan. Claude'a Selam yazınca zaten direkt bu tasarımı yapıyor.
promtu geliştireyim hemen .
özgünleştirmek için promt tavsiyesi olan varsa hani denemek siterim .
teşekkürler hocam