picsumDEV adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arakdaşlar , iyi pazarlar .

sizce çok mu sıradan olmuş?


https://snapurl.to/QAAKJ2
evet sıradan. Claude'a Selam yazınca zaten direkt bu tasarımı yapıyor.