Önceki gün houstan maçında da ufak çaplı döndü bence de hatta seri 3-0 a geldi daha önce 4-3 yapabilen olmamış, bu seride belki gelir güzel para kaldıracaklarsa. Nitekim rockets ın seriyi rahata alacağı söyleniyordu.