Abi bıkmıyorlar iy Denver önde göz göre göre maçı sattı adamlar jokic bilerek top kaybı yapıyo hayatımda böyle açık açık yapılan şike görmedim bunları hiç denetleyen falan yok mu bu nedir maçı izliyoruz seyir zevki 0 sürekli jokic bilerek top kaybedip sayı yediriyor ne ribaund alabiliyor ne bişey bildiğiniz net şike bunu ben förebiliyorken başkaları göremiyor mu