Buarada aslında arkadaşlar kötü niyet değil yapan arkadaşda kötü niyet değil aslında şöyle bişi olabilir bakın bir elin nesi var iki elin sesi var derler evet yeni yazılımlarda her zaman hata payı vardır olacak ta ama zamanla giderilecek sorunlar olacak kaldı ki cpanel plesk panel halen hatalar mevcut üç günde bir güncelleme geliyor onu vs geçin burada bir arkadaş yada arkadaşlar diyeyim panelleri deneme imkanları varsa deneyip test etsinki görünen hataları yazınki güncelleme olsun konu sahibi arkadaş ister yapay zeka ister kendisi bu konu değil buradaki amaç niyet girişim genç arkadaşlar proje geliştirmesidir bunlara köstek yerine destek olmaya çalışın ki nice gençlerimiz heveslenip yapabilsin hataları söyleyip düzeltebilsin yok aa panel yok bb panel memnunsan onu kullan herkes istediğini kullanabilir ama yok öyle yazıldı yok böyle gerek yok bunlara kardeşim kimsenin doğrultusunda gitme hareket etme yoluna devam et yeterki başarılar dilerim