ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır hocam ekipmanlardan biraz kısıp sisteme odaklanın derim
işlemci ekran kartı çöp
35 Bin tl bandında sadece kasa olarak önerdiğiniz sıfır sistem var mı hocam?