Frown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
knk copilotta 7.5 x atıyormuş şimdi fark ettim o kadar limitin gitmeis çok normal
k2.6 kullanıyorum rahatım :d Bir claude veya codex havasında değil ama limitleri sömürmüyor en azından