Ödemelerini asla Borsaya alma. Metamask gibi Merkezsiz Borsa Kur. Ödemelerini Merkezsiz Yere AL.
Parayı Çekerkez Merkezsiz Yerden X Borsanın Globaline Parayı At. Globalden de Tr Borsaya At. Ordan da Bankaya Alırsın.
ben herhangi bir globale alıyordum ödemeyi globalden tr ye atıyordum. yani globalde benim hesap tr de benim. hesaptan hesaba atmış oluyordum. son güvenlik olaylarından sonra böyle yaptım hep. başa ekstra bir şey daha mı ekleyim yani. trust ya da dediğiniz yerleri