Cef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.7 milyonum olsa düşünmeden taigo alırdım hocam ya sanırım, şuan bütçe bu o yüzden sıfır ÖTV siz aklımda. Bakalım artık hayırlısı ama egea almayacağım kesindir ya neden derseniz zaten anlatacaklarım bellidir. Kime sorsam bir şey dedi egea hakkında. 4 kullanan arkadaşım var hiç biri memnun değil.
Egea’yı alan, canına tak etmiş oluyor zaten. 1.2 milyon aralığında SUV bulman, samanlıkta iğne aramak gibi bir şey. Çoğunlukla 1.7 civarında; hepsi en düşük sayılacak araçlar bile. Eğer ki almak istiyorsan bir şeyler yapman lazım, yoksa sıfır araç bulman imkansız. Sedanların en kötüsü bile sıfırda 1.2 milyondan başlıyor.