ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekime kadar olmazsa aynı yerde olsun, zaten değişen bir şey olmamış olur fakat denemiş olursun.
başarısız olmak kötü bir şey değildir.
Denemek konusunda sorun yok denerim hocam