Konu
Ekime kadar çabalarsam?
24-04-2026, 01:03:27
#3
ByTriSLaSiS
ekime kadar olmazsa
aynı yerde olsun, zaten değişen bir şey olmamış olur fakat denemiş olursun.
başarısız olmak kötü bir şey değildir.