2 yıldır nissan kullanıyorum, fakat fiyatı 2 milyonu aşıyor; eğer ki bütçeniz varsa önerebilirim. Bende balatalarından başka arıza görmedim (balataların yağlanması) ama dersen ki bütçem 1.7 milyon aralığında, yeter ki ayağımı kessin, Fiat Egea Crossa bakabilirsin. SUV kategorisinde, kazaya karıştığında Allaha emanet dedirtecek araç, karton. Onun dışında Hyundai Bayon önerebilirim ama en düşük paketlerinden; onu da bayi bayi gezmen lazım, bazıları düşük fiyattan verebiliyor.
1.7 milyonum olsa düşünmeden taigo alırdım hocam ya sanırım, şuan bütçe bu o yüzden sıfır ÖTV siz aklımda. Bakalım artık hayırlısı ama egea almayacağım kesindir ya neden derseniz zaten anlatacaklarım bellidir. Kime sorsam bir şey dedi egea hakkında. 4 kullanan arkadaşım var hiç biri memnun değil.