neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi programları kullanacaksınız? O fiyatlara render bilgisayarı toplanır sizin sanmıyorum o kadar zorlayacak program kullanacağınızı.
Harita projeleride bazen yüklüyoruz zorluyor ama şuanda revit önceliğim var. Autocad olmazsa olmazımız. Eplan sonra belki bir kaç program daha ama birde youtube çalışmaları yapmak istiyorum. yani montaj programları vs