Konu
Claude code resmen 100 dolarlık abonelikte var!1
23-04-2026, 17:22:23
#3
dexterminate
Çoğu kişi Pro hesap kullanıyor. Ben dahil. Evet aşırı şekilde limitlere takılıyor. Ama kodlama konusunda şu an üstüne yok.
Öyle bir şey yaparak kendi ayaklarına sıkmış olurlar. Görsel bir hata olmuş sanıyorum.