ua87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sizin uygulamanız mı ?
Minumum çekim tutarı nedir ?
Legal bir uygulamamadır yani devlete vergi veriyormu ?

Sorularımı cevaplarsanız üye olmayı düşünebilirim...
Evet uygulama bana ait. Uygulama içerisinde "Talep Et" alanına girerseniz ödeme yöntemlerine göre min tutarları görürsünüz. Limited şirketim var.