Merhaba arkadaşlar, bende spontini 110 var. Ben normalde bunu satıp PCX alıp kuryeliğimi rahat bir şekilde yapıp sonra MT25 almayı planlıyordum. Ama sonra dedim ki zaten aynı parayı kazanacağım, sadece popom rahat edecek. O yüzden PCX'i iptal ettim. Spontini'ye eşek niyetinde bineceğim. ve MT25 alacağım. Ama MT25 almak mantıklı mı sizce? Ya MT25 yerine neler alabilirim? Öneriniz var mı?