Evet hocam.Bir şey yapmanıza gerek yok birkaç gün bekleyin düzelmezse Apple desteğe mail atın.
şuan bende webde de uygulamada enroll now diyor sanki hiç başvuru olmamış gibi ama ödemeyi çekmiş mail attım bakalım şimdi de telefonda bekliyorum 1 saattir ergen müzikleri dinletiyorlar bana