Kesintisiz izledim.
Kuş sahnesi çok etkiledi.
Adam “affetmesem ne yapabilirim ki ne değişecek?” diyor
Kadın da “Onu Tanrı affetsin ben affederim” diyor
İnançları sayesinde ayakta durmuşlar.
Ben inanmıyorum fakat gerçekten etkileyici