Hocam bunun için makale botları var forumda dahil olmak üzere onları mı kullanıyorsunuz yoksa /human gibi talimatlarda prompt ile mi yazdırıyorsunuz?
İkisini de yapmıyorum hocam. İçeriğin düzenini hazırlıyorum, yerleşimini ayarlıyorum, veriyorum fırına. Bir nevi prompt ile yazdırmak sayılır. Doğru.