GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2026 yılındayız yapmayın etmeyin artık forum ileri gideceğine geriye gidiyor
Hocam ai'da içgörü özelliği yok. Bir editörün yazdığı ile ai'ın yazdığı çok belli ediyor kendisini. Siz kullanabilirsiniz.