oyun laptoplarında maalesef ısınma sorunu olmaktadır. 9 aylık bir ürün eğer sıfır ise termal macun ihtiyacı olmaz. fanlar içerisindeki donanımı soğutmak için yetersiz kalıyor.

bilgisayarı sabit kullanıyorsanız altına harici güçlü bir fan almanızı öneririm. ben kendim zalman markasını tercih etmiştim zamanında ve hala kullanıyorum. müthiş bir ısı düşmesi olmuyor tabi ki ama bir kaç derece bile fark etmesi performansına etki ediyor.