Gelin konuyu tartışalım, dertleşelim.

-99 yılında bilgisayar ile tanıştım.
-2004 2005 yıllarında internet sitesi (ücretsiz uzantılar vs) işlerine merak saldım.
-ilerleyen yıllarda forum, blog sitelerim oldu ( hala var )
-işin ticari kısmı daha da ilerledi.
-adsense E sardım. İlerledim. Web dünyasında gelişmelee oldu mobile kaydı trafik, yapay zeka çıktı vs.

Ben hala web sitesi yapıyorum 🤣 para kazanacaksam proje geliştirceksem mobile olarak bakamıyorum hep web.. ayak uydurmak mı lazım böyle devam mı?
Bu konuyu çok yakın bir abimle konuştuk. Sizinle de paylaşmak istedim.