Google maps yorumu yapanlar ya da daha önceden yapmış olanlar sizce doğrumu ben hiç günah ya da yanıltmaca diye dusunmemistim ama sonra farkına vardım ama kpss ogrencisiyim ve harçlık cıkarmak için birkaç kez yaptım.